wtorek, 11 stycznia 2011

Kieszonkowy organizer EDC

Jak obiecałem w pierwszym poście będę publikował swoje "starsze" produkcje.
Właściwie kiedyś dawno temu próbowałem swoich sił w zmaganiu z igłą i nitką, ale później jakoś się rozeszło po kościach, bez żadnych sensownych efektów...
Wiosną roku 2010 poczułem się zbyt zdegustowany zbyt znikomym wyborem kieszonkowych organizerów na rynku w .pl i stwierdziłem, że jednak muszę wziąć igłę w ręce i tak oto powstał mój kieszonkowy organizer EDC (Every Day Carry).

Bazą jest taśma polipropylenowa 10 cm, miejscami podwójnej grubości (chodzi o sztywność). Wymiary zamkniętego 13 x 10 x 3 (cm). Jak widać ze zdjęć pasuje do tych kieszeni co miał pasować, można ozdobić naszywkami na rzepie, a w przypadku przełożenia z kieszenie do torby lub plecaka można do rzepa doczepić ładownicę z systemu BBS f-my 5.11.

Może i zrobiłbym jeszcze jakiś inny o większych wymiarach, ale nie udało mi się kupić taśmy o większej szerokości, a przy szyciu ręcznym szycie z kawałków materiałów typu poliester czy Cordura raczej odpada (za dużo roboty).











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz