środa, 9 marca 2011

Premiery czas

Wreszcie nadszedł dzień, w którym zaprezentuję już oficjalnie bloga. Póki co ma taką formę i na razie poważniejszych zmian w niej nie będzie.

Część z Was wiedziała, że wziąłem się za szycie sprzętu część zapewne będzie zaskoczona. Póki co szycie ma raczej formę rozrywki i uzupełniania sprzętu wedle własnych potrzeb.

Do części z Was wysyłałem maile z fotkami swoich wytworów, później stwierdziłem, że może prościej będzie je gdzieś "publikować" - może trafią do nieco szerszej publiczności :) Pamiętając jednak, że większa część z Was jest laikami w tym temacie będę starał się pisać w miarę zrozumiale, ale jak coś to pytajcie :)

Na chwilę obecną na blogu (archiwum) jest do przeczytania / przejrzenia kilka postów o starszych "produktach", blog oczywiście będzie aktualizowany, ale to już bardzo nieregularnie: najpierw muszę mieć czas, żeby coś stworzyć, a później, żeby to obrobić na bloga. Zaglądajcie tu co jakiś czas lub skorzystajcie z opcji "subskrybuj" (na samym dole strony).

No i jeszcze najważniejsze: Seb! Dzięki za baner!!!

2 komentarze:

  1. Mnie się podoba. Kolejny pozytywnie zakręcony. Ciekaw jestem kolejnych projektów. Pozdrawiam serdecznie i jak to się zwykło mawiać w podobnych okolicznościach: "połamania igieł" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, szczerze mówiąc jest to pierwszy tego typu blog, który widzę. Jestem pod wrażeniem. Serio.

    OdpowiedzUsuń