Znowu ciężko mi było znaleźć czas na update na blogu choć materiału na dwa posty się zebrało. Jako pierwszy zaprezentuję pokrowiec hydracyjny. Tym razem potrzebny był mi pokrowiec na bukłak o pojemności 1 litra kupiony w "pewnym sieciowym, sportowym supermarkecie" :) - wybrałem taki, bo uznałem, że to najlepszy kompromis - cena jakość, a nie potrzebowałem w tym przypadku żadnego superhiper systemu hydracyjnego.
Pokrowiec zasadniczo to dopasowane do wymiarów bukłaka (uwzględniłem też te po napełnieniu - wskazówka dla początkujących) cargo, z dodatkową izolacją z alumaty (w kilku projektach rewelacyjnie daje sobie radę) pomiędzy warstwami tkaniny. Jest to zasadniczo długi pokrowiec, pierwszy był kompletną klapą: zasugerowałem się tym, że niektóre firmy robią kieszenie na bukłak płaskie (2D) i ja również tak próbowałem (bo łatwiej) - kompletna porażka, kieszeń na bukłak musi być przestrzenna (3D).
Pokrowiec jest oczywiście w pełni kompatybilny z MOLLE/PALS.
Materiały to: tkanina poliestrowa na PCV (czyli kodura), taśmy polipropylenowe, nici poliamidowe, izolacja wewnętrzna na bazie alumaty, rzep Velcro w kolorze 640, suwaki z pasmanterii (nic szczególnego).
Poniżej fotki.
Pokrowiec zasadniczo to dopasowane do wymiarów bukłaka (uwzględniłem też te po napełnieniu - wskazówka dla początkujących) cargo, z dodatkową izolacją z alumaty (w kilku projektach rewelacyjnie daje sobie radę) pomiędzy warstwami tkaniny. Jest to zasadniczo długi pokrowiec, pierwszy był kompletną klapą: zasugerowałem się tym, że niektóre firmy robią kieszenie na bukłak płaskie (2D) i ja również tak próbowałem (bo łatwiej) - kompletna porażka, kieszeń na bukłak musi być przestrzenna (3D).
Pokrowiec jest oczywiście w pełni kompatybilny z MOLLE/PALS.
Materiały to: tkanina poliestrowa na PCV (czyli kodura), taśmy polipropylenowe, nici poliamidowe, izolacja wewnętrzna na bazie alumaty, rzep Velcro w kolorze 640, suwaki z pasmanterii (nic szczególnego).
Poniżej fotki.
Молодца
OdpowiedzUsuń