czwartek, 14 lutego 2013

Admin pouch v2

Poprzedni zrobiony przeze mnie admin pouch miał dwa "bugi" o których coś tam wspomniałem oraz ostatecznie okazał się za duży (zajmował za wiele miejsca na kamizelce) stąd też powstała jego druga wersja. Różni się przede wszystkim wymiarami jak i drobnymi poprawkami. Materiały są właściwie identyczne jak przy pierwszym: tkanina poliestrowa impregnowana PCV (kodura), taśmy polipropylenowe, folia PCV, rzep w kolorze 630. Co do nici zmiana: tym razem z poliestru ciągłego, zazwyczaj nie podaję nazw firm czy produktów, ale nici Gral są naprawdę godne polecenia (nawet z porównaniu z ostatnio używanymi Onyxami). Poniżej fotki.









5 komentarzy:

  1. Dobra mój Mistrzu! :D
    Wrzucam linka do galerii. Moje pierwsze cargo. :)
    Na te pierwsze 4 zdjęcia nie patrz bo to z nudów jak jeszcze kodury nie było. :)
    Myślę że wyszło jako tako, troche krzywe szwy ale jak na pierwszy raz jest ok. Co o tym sądzisz? :)

    https://picasaweb.google.com/102003546193269020488/ProjektMasterSzyje?authkey=Gv1sRgCOyK3-zrlvfPcg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady! nie zwracaj się do mnie mistrzu, bo są ludzie, którzy potrafią dużo więcej!
      A co do cargo jak na pierwszy projekt to jest dobrze, sam zauważyłeś krzywe szwy, ale toteż plus, że wiesz co poprawiać następnym razem :) moje pierwsze próby z maszyną nie wyszły tak dobrze :) - skomentuje właściwe fotki.

      Usuń
    2. Zaglądaj na picasse czasami bo będę dość często aktualizował :) Na pewno doradzisz lepiej jak co zszyć. :) A jak zszywasz cargo "do kupy"? Które szwy po kolei czy jak? Bo mi jest ciężko strasznie i często krzywo wychodzi. :) Czekam na Twoje dalsze projekty :)

      Usuń
    3. Będę zaglądał, widziałem już nowe fotki. Widzę, że masz zapał do roboty.
      Cargo zszywam tak: najpierw górny szew przedniej ścianki, później górny szew pleców (czyli ścianka z systemem MOLLE/PALS), później dolny szew na przedniej ściance, dolny na tylnej ściance, boki przedniej ścianki, boki tylnej ścianki. Potem lamówka, ale to już na raz. Nie wiem na ile prawidłowa jest moja kolejność zszywania ścianek, tak mi wygodnie i efekt jest w miarę, czasowo to wychodzi niestety dłużej, ale są tacy co zszywają na raz (cała ścianka dookoła) i wychodzi im to jak trzeba.

      Usuń
  2. Mi na raz nie wychodzi bo idzie jakoś krzywo ścianki się przemieszczają troche itp :) Też robię osobno szwy, zobaczę Twoją techniką może będzie lepiej.
    Dzięki za podpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń