piątek, 6 lipca 2012

Mini pokrowiec na czołówkę

Przez dłuższy czas zastanawiałem się nad zakupem latarki - czołówki. Ciągle coś mi nie odpowiadało, a to zasilanie (w sensie ilość baterii itp) W końcu za sprawą kolegi stałem się szczęśliwym posiadaczem w sumie chyba idealnej (jak dla mnie) latarki Princeton Tec model Byte. Nie będzie tu jednak o niej - info o niej można znaleźć na stronie producenta. Brakowało w niej tylko pokrowca kompatybilnego z PALS.

Pokrowiec zaprojektowałem (to chyba jednak za "duże" słowo) i uszyłem tylko i wyłącznie do tej jednej latarki i zapasowych baterii.
Materiały to jak zwykle poliester na PCV (kodura), taśmy polipropylenowe, nici poliamidowe i suwaki z pasmanterii.
Nie ma co pisać, poniżej fotki.






10 komentarzy:

  1. Как всегда - отлично.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co napisałeś? xD
    Jakie taśmy stosujesz 20 czy 25mm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też zdjęcie odwróconej na lewą strone? :)

      Usuń
    2. Taśmy - zawsze w systemie 25 mm (kompatybilne z MOLLE/PALS).
      Lewa strona: https://picasaweb.google.com/112292251673097731312/CzoOwka?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMGgkby_4p_pyAE&feat=directlink

      Usuń
    3. Dzięki wielkie.
      Jako że dopiero zaczynam z tym zabawę to pozwolisz że będę dość często pytać. ;)

      Usuń
  3. Jakie są wymiary tego pokrowca?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń