czwartek, 27 listopada 2014

Mini chest rig

Kolejny chest rig mojej roboty. Pomysł na niego zrodził się krótko po zrobieniu pierwszego  - tutaj uwzględniłem wszelkie przemyślenia, które zrodziły się w czasie używania pierwszego. Generalnie jest to optymalizacja poprzedniego chest riga, więc samego opisu przepisywał nie będę.
Właściwie różni się od poprzedniego bardziej kompaktowymi rozmiarami: 3x8 (te pierwszego: 4x10 często były niewykorzystane ze względu na "współpracę" z plecakiem czy beltkitem). Jest to chest rig do używania "oprócz" a nie "zamiast" :)
Po za zmianą wymiarów, przesunąłem trochę szelki, dodałem kilka taśm PALS na szelkach oraz zrezygnowałem z d-ringów (wypadały pod szelkami plecaka). Gumy na szelkach zastosowałem też jak swoim split chescie i szelkach do pasa - lepiej się trzymają i są bardziej uniwersalne. Same szelki skopiowałem z pierwszego - pomysł się sprawdził.
Materiały: siatka konstrukcyjna z portalu aukcyjnego od wyspecjalizowanego użytkownika, taśmy polipropylenowe, klamry z poliamidu typu 6, nici poliestrowe.

Oczywiście po głowie chodzi mi jeszcze pełnowymiarowy chest rig w wersji "zamiast " :) - kiedy? - trudno powiedzieć :)
Poniżej fotki.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz